Lid worden, waarom en hoe

Zingen in een koor is een fantastische vrijetijdsbesteding. Je beoefent muziek en je bouwt vriendschappen op. Als je kennis wilt maken met ons koor en de dirigent, kom dan gerust langs. Wij hebben het standpunt dat iedereen kan zingen! Muzieklezen en zangtechniek leren wij je:  “Al ken je geen noot, geen nood.”

De 10 zekerheden van het Breda’s Mannenkoor:
  • maandagavond 19.15 uur repetitie in het eigen verenigingsgebouw met een rijke geschiedenis, Haven 7
  • prima opvang en begeleiding nieuwe leden
  • beschikt over een topdirigent en pianist
  • aandacht voor stemvorming, koorscholing en muziektheorie
  • zingen in uitstekende sfeer
  • biedt de mogelijkheid tot thuisstudie met behulp van on-line materiaal, o.a. NoteWorthy
  • staat borg voor kwaliteit, solidariteit en gezelligheid
  • veel voldoening om na hard studeren een mooi concert te geven
  • geeft concerten in binnen- en buitenland
  • meer dan 150 jaar een begrip in Breda en ver daarbuiten

We repeteren elke maandagavond van 19.15 uur – 22.15 uur in ons eigen verenigingsgebouw, Haven 7 te Breda. Wij nodigen je van harte uit een repetitie bij te wonen. Dat kan als toehoorder, maar je mag natuurlijk ook meteen meezingen. Je bent van harte welkom.

Voor meer informatie:
bel 06 – 45949079  of mail naar het secretariaat.

De contributie bedraagt € 50,- per kwartaal.