André Telderman,

werd geboren in Utrecht en studeerde aan het Nederlands  Instituut voor kerkmuziek en daarna aansluitend aan het conservatorium te Zwolle piano, orgel, koordirectie en zang. Vanaf 1976 was hij als docentwerkzaam aan De Nieuwe Veste te Breda. Hij  heeft vele jaren als dirigent leiding gegeven aan koren, componeerde koormuziek en is verbonden aan het concertkoor Bergen op Zoom als repetitor/dirigent. Als pianist/begeleider speelde hij o.a. in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Engeland en Tsjechie. Tevens is hij lid van het Pianokwartet Indigo, afgelopen jaar speelden zij in Sint Petersburg in de Hermitage en de Philharmonie.

Met de Bredase celliste Monique Heidema vormt hij een duo, ook zij concerteerden in Rusland, maakten een concertreis door Taiwan en speelden op vele Nederlandse podia.

André is vanaf 1 januari 2017 onze vaste pianist.