Gevelconcert

Ons gevelconcert, de tradionele opening van het naseizoen, houden wij dit jaar in Dorpshuis ’t Web, Zuringveld 1, 4847 KS Teteringen.
Tijdens dit concert worden nieuwe leden geïnstalleerd, wordt het programma 2016-2017 gepresenteerd, wordt teruggekeken naar het afgelopen jaar. De nieuwe promotie-DVD wordt gepresenteerd en het informatieboekje voor nieuwe koorleden “Toonzetter” wordt aangeboden.

Tijdens deze bijeenkomst heeft onze dirigent een “demonstratie-repetitie” gehouden, samen met het publiek. Dit was een groot succes, de partners van de leden kregen zo een goed idee wat er elke maandagavond plaatsvindt en waarover de koorleden eigenlijk praten als zij thuiskomen na zo’n avond.

De locatie van ’t Web in Teteringen is niet erg gewaardeerd door de Vrienden, want het was niet zo heel erg druk, zoals we andere jaren gewend zijn.