Adventsconcert 2018 Ulvenhout

Adventsconcert op 9 december 2018 in de Sint Laurentiuskerk te Ulvenhout.

Het is een traditie geworden, we zijn weer in Ulvenhout met ons Adventsconcert. En onze soliste van vorig jaar, Emma Schiphorst Preuper, is er ook weer bij. André Telderman op de piano en natuurlijk onze dirigent, Hans de Wit.

Wij zijn met een grote groep aanwezig: meer dan 90 zangers staan op het podium. De kerk is vol, er zijn meer dan 300 kaarten verkocht. Achterin de kerk staat de kraam van de Crea-dames. Zij houden  een actie voor Ronald Macdonald.

Het is een geweldig concert geworden. Er ging helemaal niets verkeerd, alle inzetten waren goed, we zongen als nooit tevoren. Het La Virginum degli Angeli van Verdi samen met de soliste was indrukwekkend. En de Kerst is zeker goed ingeluid met de samenzang met het publiek: “Stille nacht”.

Na het concert was er weer glühwein en de kraam van de Crea-dames had goed opgebracht. Na gezellig bijgepraat te hebben gingen wij weer huiswaarts.