Nieuwjaarsbijeenkomst

De Nieuwjaarsbijeenkomst had weer de vertrouwde datum, de eerste zondag in het nieuwe jaar, hervonden. We waren blij dat we elkaar weer een goed en fijn nieuwjaar konden wensen zonder de beperkingen van de afgelopen jaren.
De voorzitter liet de terugblik op 2022 over aan ons koorlid Dré Dekkers, die op humoristische wijze het afgelopen jaar bekeek. Onze voorzitter gaf vervolgens een overzicht van onze plannen voor het komende jaar. Hij maakte o.a. bekend dat we op 30 april een reis maken naar het Belgische Mechelen waar we een concert zullen geven in de Sint Janskerk en waar we verder een interessante dag gaan doormaken.
Er waren 6 zangers, die in de loop van 2022 lid waren geworden en nu werden geïnstalleerd tot officieel koorlid. Onze voorzitter besteedde veel aandacht aan deze installaties, ieder nieuw lid ontving een oorkonde en de bekende BM-speld. Ook de “zanger van het jaar” werd bekend gemaakt. Deze keer viel de eer te beurt aan Kees van Aert, onze barman die elke repetitie weer voor veel gezelligheid zorgt, samen met de andere leden van zijn barteam.
Onze erevoorzitter Hans Talboom werd bedankt voor de prettige wijze waarop hij zijn archief had overdragen aan het gemeentelijk archief. Het officiële deel van de bijeenkomst werd afgesloten met een klein concertje van enkele nummers.
Daarna was er een gezellig samenzijn, er waren heerlijke hapjes en we namen nog een drankje.