Optreden tijdens cultuurmanifestatie Breda@pier 15, Breda

Op 9 en 10 december vond er een manifestatie plaats van hetgeen er aan cultuur leeft in Breda. Een creatief festival met muziek, beeldende kunst, dans, theater, Urban culture, taal, fashion, food, media, en meer. Ook het Breda’s Mannenkoor trat daar op met een concert van een half uur.

In de plaatselijke pers:

Koormuziek, kunst én rap verrassen in skatepark: ‘enige vrijplaats in Breda moet je koesteren’

BREDA – Het skatepark van Pier15 werd dit weekend omgetoverd tot festivallocatie. De hal bood onderdak aan Parade Creatief, met een zo divers mogelijk aanbod aan Bredase cultuur. Waar Pier15 normaal het domein is voor jongeren, trok het festival bezoekers van alle leeftijden. Zo kreeg je als liefhebber van koormuziek ook de kans om eens kennis te maken met iets als rap.