Dubbelconcert Mannenkoren van Zwolle en Breda

Wij gaven samen met het Groot Mannenkoor Zwolle een dubbelconcert.
Dit concert werd gehouden in Kerkgebouw De Hoofdhof, Kerkweg 26, 8024 AN Zwolle.
Bijna dreigde een valse start, want door miscommunicatie waren de bussen veel te laat en daardoor was er maar weinig tijd om in te zingen. Maar kennelijk was dat inspiratie om alles uit de kast te halen om er een succes van te maken. In een stampvolle kerk in de wijk Berkum deden beide koren wat er van hen werd verwacht en aan de reactie van het publiek te oordelen slaagden ze daar beide volledig in. Het was geen wedstrijd, maar niemand wilde voor de ander onderdoen en dan krijg je mooie koormuziek. Alleen in het bier drinken was BM duidelijk de meerdere. Meteen werden afspraken gemaakt voor een tegenbezoek aan Breda en dat werd 19 maart 2017.