Jubileumconcert Laurentiuskerk

Laurentiuskerk Duivelsbruglaan 1, Ginneken Dit concert wordt georganiseerd ter ere van het 700 jarig bestaan van de Protestantse Laurentiuskerk, en het 375 jarig jubileum van Protestantse Gemeente Ginneken.

Natuurlijk ook weer een compliment voor het Breda’s mannenkoor dat zij hiervoor worden gevraagd. De kerk is een mooie locatie voor ons koor, de akoestiek is hier prima, zoals in vele oudere kerkgebouwen. Dit hebben we tijdens dit optreden ten volle benut en het talrijk aanwezige publiek heeft echt kunnen genieten van onze gezangen. Natuurlijk feleciteert ons koor de Protestantse Gemeente Ginneken met beide jubilea en wij hopen dat we een goede samenwerking kunnen handhaven en nog eens mogen optreden in deze historische kerk.