Het Pastorietuinconcert Bavel

Harmonie St. Cecilia Bavel start een nieuwe traditie: het Pastorieconcert tevens Vriendenconcert in de Oude Pastorietuin.

Muzikale vrienden Popkoor B-Vocals, de Koninklijke Zangvereniging Breda’s Mannenkoor en zangsolisten Richard Remmerswaal en Marie-Louise Nelemans brengen het publiek in zomerse sferen met een programma van goed in het gehoor liggende kwaliteitsmuziek.

Met werken als 76 Trombones, Mnogaja ljeta,  Kol Slavjen en Soeliko voor de pauze en Die Vesper, Quattro cavai, When I’am 64 en natuurlijk het Bredase Volkslied dit keer het arrangement geschreven door Wim Karremans, weten de Bredase zangers het publiek te boeien.

Een ovationeel applaus onderstreept de bijdrage van BM tijdens dit eerste Pastorietuinconcert.

Na afloop wordt er tot omstreeks middernacht nog gezellig nagekaart in de sfeervol ingerichte tuin.

Weekblad Nieuw Ginneken opent op 1 juli haar recensie met:
‘Open doekje voor subliem Pastorietuinconcert in Bavel.’