Ons koor heeft sinds kort de ANBI-status

Onlangs heeft het Breda’s Mannenkoor de ANBI-status verworven. Hetgeen betekent dat u een aanzienlijk fiscaal voordeel krijgt als u een schenking of donatie doet aan BM.
Dit geldt zowel voor losse giften via de giftenaftrek als via periodieke giften.
Uw structurele steun betekent voor ons een behoorlijke duw in de rug om al onze culturele en educatieve plannen te realiseren.
Concreet betekent dit, dat door uw schenkingen het Mannenkoor meer in staat gesteld wordt om onze culturele activiteiten te vermeerderen. Denk hierbij aan optredens, opleidingen, het uitnodigen en stimuleren van jong talent enz.
Wilt u er meer over weten, ga dan naar onze site, klik op de knop ANBI en u gaat automatisch naar de ANBI-pagina met alle verdere informatie. U vindt de ANBI knop helemaal onderaan op elke pagina van onze site, in de voetnoot.
Graag zien wij uw steun tegemoet.
Hartelijk dank,
Theo Baert

Meteen naar de ANBI-pagina:  klik hier