Op netten stand gelegen

Op netten stand gelegenis de titel van het vijfde hoofdstuk over de geschiedenis van ons koor.

Pedro Kneepkens heeft er de laatste hand aan gelegd en biedt het ons nu ter lezing, lering ende vermaak aan.

Dit hoofdstuk gaat over de geschiedenis van ons welgelegen pand aan de Haven 7, zoals de titel al laat vermoeden. Het beschrijft uitgebreid het unieke verhaal over het pand en hoe het in ons bezit is gekomen. Welk koor in Nederland beschikt over zo’n juweeltje, op een top locatie in het centrum van de stad!

Kent u de oorsprong van het jaarlijkse Gevelconcert, u leest het in dit hoofdstuk, verluchtigd met sappige details. Als ook het verhaal van onze legendarische bas/bariton Bart van Heusen.

Pedro vertelt in zijn eigen bloemrijke, onderhoudende en prettig leesbare schrijfstijl. Dit gecombineerd met een fraaie vormgeving maakt het tot een mooi geheel.

Ik wens u veel lees- en kijkplezier!

Fons van den Broek, lid van de PR-Commissie