Middelburg VÓLkoren

Zondagmorgen om kwart voor negen vertrokken 2 bussen met zangers en enthousiaste vrienden uit Breda.

Middelburg was die morgen een frisse stad, maar met met een warm publiek..
Op het Abdijplein was de aftrap en het publiek stroomde langzaam toe. De Zeeuwse Concertzaal was daarna bijna helemaal vol.
De optredens waren onder leiding van onze enthousiaste gast dirigent Michiel Geerts een groot succes!
We komen zeker terug!
Uit de plaatselijke pers:
Copilot

Nog een laatste terugblik op Middelburg VOLkoren 2024! Het zijn zomaar een paar glimpen van de vroege zondagmiddag, van optredens op slechts een klein deel van alle locaties. Dit jaar strekten de 28 podia zich uit van de Kloveniersdoelen tot De Oostkerk. Dankzij het doorlopende programma kon je vrijwel overal iets meepikken van de optredens. De organisatie verdient een grote pluim voor het in goede banen leiden van dit grootschalige evenement met hulp van vrijwilligers, ondernemers en de gemeente. Bij dezen! Hoewel er geen koren te zien en horen waren op Plein 1940, waren er wel nieuwe locaties, zoals het Middelburgs Theater, TREF Middelburg, ZB Bibliotheek van Zeeland en Theaterproductiehuis Zeeland. Voor meer foto’s kun je terecht op de socials van Middelburg VOLkoren zelf of die van de afzonderlijke locaties. Tot volgend jaar!