Talkshow TV Meijs op Zondag

Talkshow TV Meijs op Zondag Datum: 8 februari 2015 Aanvang: 13.00 -14.00 uur

Locatie: Café Oncle Jean in het Ginneken

BM heeft sinds een half jaar een Kleinkoor dat geen Kleinkoor mag heten en ‘dus’ BM Promotiekoor, dan wel Promokoor, wordt genoemd. De groep is samengesteld uit 32 zangers die in principe beschikbaar zijn voor kleinschalige optredens bij uitvaarten, jubilea of huwelijksplechtigheden. Tijdens het regionale TV programma ‘Meijs op Zondag’ in café Oncle Jean aan de Ginnekenweg gaf de ‘cantorij’ onder leiding van Hans de Wit haar visitekaartje af. Het publiek kon genieten van een sublieme a capella uitvoering van twee sterk contrasterende werken: Het ingetogen Die Vesper van Ludwig van Beethoven en het frivole Quatro Cavai van Otto Uhlmann.

Daarna was het de beurt aan onze BM Ambassadeur, Hans Talboom, en aan onze jeugdige voorzitter, Teun Giljamse, om te vertellen over het rijke verleden, het boeiende heden en de uitdagende toekomst van het Breda’s Mannenkoor.