Jubileum: ons koor bestaat 155 jaar!

Op 5 oktober 2020 was de verjaardag van ons koor. We zijn dan 155 jaar oud! Toevallig viel deze dag op een maandag, de traditionele repetitiedag van het koor. Deze keer op de middag en in 2 groepen en op een alternatieve locatie. Allemaal vanwege de Corona. Nadat we eerst met ruim 50 zangers repeteerden waren we door nieuwe regels gebonden aan groepen van maximaal 30 personen. Onze groepen waren ruim 20 zangers groot.

Tijdens de start van elke groep vertelde de voorzitter over ons jubileum, dat dit jaar dus niet uitbundig gevierd kan worden. Om toch enige festiviteit te geven aan deze dag werden koorleden verrast met een heerlijke fles wijn. Koorleden die niet op de repetitie waren kregen de fles thuisbezorgd.