Kerstconcert 2022 in de Sacramentskerk te Breda

Het bestuur van onze vriendenclub, de stichting Vrienden van BM, bood dit jaar ons Kertsconcert gratis aan. Er was ruime belangstelling. De plaatselijke pers, Breda Vandaag dd 16 december 2022, schreef:

“400 mensen genoten samen in de Sacramentskerk in de Zandberglaan van het Advents/kerstconcert van het Bredaas Mannenkoor in samenwerking met het strijkorkest Archi Amici. De bezoekers kregen een toespraak van de voorzitter van het koor, Theo Beart, een prachtig en authentiek kerstverhaal van koorlid Paul van Driessche en natuurlijk mooie liederen en mooie vioolmuziek te horen. Bij een gezamelijk drankje werd het prachtige concert met veel positieve woorden afgesloten.”

Het was voor de zesde keer op rij dat Paul ons kerstconcert opluisterde met een door hem zelf geschreven en voorgedragen kerstverhaal. Dit jaar een origineel verhaal over Bredase standbeelden die in de nacht voor kerstmis op een geheime plek voor vrede op aarde gaan dansen.
We hopen natuurlijk dat allen die door dit concert voor de eerste keer kennis met ons hebben gemaakt, door ons musiceren geënthousiasmeerd werden; de heren onder het publiek denken er misschien aan mee te komen zingen; allen zouden we willen uitnodigen lid van Vrienden van BM te worden en zo ons te gaan steunen. Als vriend ga je via onze Nieuwsklanken op de hoogte gehouden worden  van onze toekomstige optredens. Je kunt je via deze website opgeven, zie onderaan op onze website de knop “Word Vriend”.
Degenen die overwegen met ons mee te komen zingen, zie “Lid worden, waarom en hoe“.
We zien ruim antwoord op onze uitnodiging tegemoet.